2009. október 24., szombat

Csak szépen sorban.

Megejtettük a ruhavásárlást liblingemmel,kétszer kellett csúsztatni,mert mindíg berántották....jah kérem,ha rendőrrel kezd az ember.Az eredmény 2 farmergatya,1 mellény,kifordíthatós,vízlepergetős és 1 belűlbundás zipzáras felső.:)Rendkívül elégedett vagyok az eredménnyel!Persze végig aszisztáltam,most ezt próbáld fel,oké! vedd le,másikat!Ez jó....stb.Ő pedig az én legnagyobb örömömre és boldogságomra vetkőzött,öltözött és vetkőzött.....és riszált :)A próbafülkében szorosan mellette álltam és simogattam ahol csak értem,és röhögtünk és ő is simizitt és visítottunk,persze csak visszafogottan,és megbeszéltük a következő randit,és fülkéből ki,nagytükörben gyönyörködés,és vissza és kezdtük előröl az egészet.....teljesen felpörögtem az egésztől,tök jó volt!Nem tudtam elé olyan extrém ruhadarabot tenni,amit a kedvemért fel ne próbált volna.Egyszer meg is lepődtünk,mert egy sőtétkék,majdnem fekete farmergatyára került a sor,ami néhol világosra volt koptatva,és összevissza varrások voltak rajta, a fenekén a combján az üllepén.Mondom neki na ugorj bele!Erre Ő ebbe? Ahhhhaaa( én az orrom alatt vigyorogtam)Belebújt.Nekem meg elakadt a szavam ,mert nemhogy rohadtjól állt rajta,hanem egyenesen mintha ráöntötték volna!!!!És ez volt  a baja vele merthogy szerinte szűk volt,és naggyon csípő! Utobbi teljesen igaz is volt,de nagyon tetszett nekem....Ő nem szereti a szűkebb fazont,mondom oké,akkor ezt hagyjuk.Szóval így szórakoztunk csütörtök koradélután:))))

Nincsenek megjegyzések: