2009. szeptember 30., szerda

Ősz van...

Hát beköszöntött...megmásíthatatlanúl.Holnap már Október van.Ma az apukám hozott 1 szatyor bírsalmát,és elkezdődőtt a kompótfőzés.Birsalma,alma és körte fajéjjal és cukorral úgy ahogy kell.Már az illatától csorog a nyálam.Emlékszem rá,gyerekkoromban a szomszédunkban volt 1 hatalmas Birsalamfa,mindíg kaptunk belőle,mert az eláll,sokáig,és mert ugye a bírsalma későn érik,akkoriban mindíg így tudatosult bennem hogy ősz van.Ha elkezdtünk birsalmakompótot főzni.Azt sem tudtam kivárni hogy kihűljön,már melegen zabáltam,soha egyetlen üveggel sem raktunk el télire,mert amennyit csináltunk,mind megettük legkésőbb másnap.Hát ebből sem sok van...Nekem ettől az illattól van őszi hangulatom.Szeretem az őszt.Régesrégen elfelejtettem már ezt az egészet,de ahogy szeleteltem,vágtam felraktam és elkezdődtek szállni az illatok.....most én főzőm a gyerekeimnek,mint anno az anyu nekem.

1 megjegyzés:

Szilike írta...

Te ilyeneket tudsz? Én sajna nem tudok kompótot csinálni! :(