2009. szeptember 24., csütörtök

Csütörtök

A mai napot sikeresen végigvakaróztam,szarrá égtem a szoliban,7 per alatt!!!Lilcsit holnap viszem vissza dokihoz,valami vírus....Stella persze masszívan tarja magát,semmi baja.Ez a csaja az atomvillanást is túléli,szinte sohasem beteg,ha van is valami,akkor 2 nap alatt túl van rajta de annak is a fele hiszti.Ennyi.Apro örömök az életben:1 szaros 80 forintos buborékfújó,aminek úgy örültek mintha a világ legdrágább ajándékát vettem volna meg.Akkorákat kacagtak a színes buborékoknak hogy én sem bírtam megállni,elkunyiztam,és fújhattasökkentőm párat.Tök jó volt!
Más:pontosan 2 hete kezzdtem el egy komplex izületvédő kapszulát szedni,mert sajna szükségem van rá.Vagyis volt.....észre sem vettem,és nem fáj semmim.28 napos a kúra,azt betartom de már most érzem hogy sokat használt,nem fájnak a lábaim!A térdeim és a bokáim eléggé oda voltak,éjszaka volt hogy arra ébredtem hogy nagyon fáj.Pár napja semmi!A másik hasznos holmi egy tőzegáfonya kivonatot tartalmazó kapszula,húgyúti problémákra és ellene,valamint gyulladáscsökkentő és antibakteriális tuladonsága miatt a hüvelygomba ellen is véd.Mivel semmilyen problémám nincs ,ezért bátran állítom hogy használ!
Szombaton randi.......nem első,nem második naggyon várom!!!Már több mint 2 éve egyedül nevelem a csajokat,nem ő lesz a nevelő apjuk ez 100 % de nagyon jól érzem magam vele.2003-ban ismerkedtünk meg,eléggé ...érdekes körülmények között....én akkor múltam el 27 éves,Ő pedig 23......Gyönyörű hosszú édes,szenvedélyes nyarunk és őszünk volt!De ez 1 másik story....
kb 3 hete bejelentkezett,még nem kérdeztem meg tőle hogy is jutottam eszébe.......na azóta nagy összhangban telnek a hétvégi éjszakák.....Merthogy a gyönyörű át van helyezve egy másik távoli településre,és csak ilyenkor van itthon.Most mondta hogy ha visszajön akkor többet talizunk......jajj de jóóóóóóóóóóóóóóóóóóó.Miért tökéletesek azok a kapcsolatok amiknek nincs jövője?
Imád ,imádom; ért,értem ; érez,érzem; félszavakból vágjuk egymást.Most még inkább mint 6 éve.


Nincsenek megjegyzések: